Sidor

oktober 08, 2009

c'est called plugga

inget specially har hänt under denna ganska bra men rätt kalla dag. sovmorgon imorse, vilket jag tror resulterade i att resten av the family försov sig. vid halv åtta var det fortfarande knäpptyst på milgatan 12.

ikväll, eller typ nu, är det ultrarapid plugg som gäller. biologi prov och world lit står på menyn. men om jag känner mig själv rätt så lär det bli lite grejer av annan karaktär och mindre importance. till exempel detta lilla whatever.

uh! kom på att det hände ju faktiskt något! sa till min psychology teacher att jag inte ville göra mitt lilla experiment/trial-thingy med SP-ettorna och hon sa att hon hade en ännu bättre klass till mig... SP-treorna!!! woaahhhhahaha!!! dom är ju faan läskigast på hela skolan. jag vet inte varför, kan vara att jag går IB (och har därför generellt många demoner att fighta), men sp-elever är allmänt scary. som sagt, så tyckte my teacher att jag skulle ha min trial med hennes "jätte bra SP-treor". PANIK! hoppas faan att jag får prata engelska, för annars går det nog inte...

men nu blir det plugg för hela slanten... förhoppningsvis!

SMELL YOU LATER MASTER PEE! (igen merci beaucoup mr followill!)

COLLAPSE THE LIGHT INTO EARTH - porcupine tree


lite bilder från gårdagens tornado-promenad med ulven (alias puddeln nora)







Inga kommentarer: