Sidor

september 29, 2009

"I'm an english man in new york..."

hörde just sting's ljuva röst på radion i bilen när jag tuffade över till far med lillsyster som behövde hämta sina joggingskor. men jag tycker det är rätt kul att köra så det gjorde inget. har ikväll inte gjort speciellt mycket, även om jag borde ha gjort det. färgade dock håret, så nu är den stora utväxten gone. tror håret var en hel del rödare än vanligt. men det gillar vi!

annars blev det en "produktiv" dag vad det gäller A River Dark, och dess numera namngivna uppföljare (Come Darkest Night & In the Pale Moonlight). band ihop några loose ends och fixade till handlingen så den är lite vettig iallafall. så det blev jag nöjd med.

nu blir det sova ett slag innan det bär av till "hogwarts". amnesty möte imorgon, as well as möte med ingrid, min kära EE supervisor... bävar inför det, men det ordnar sig säkert....

så sov så gott!

PEACH OUT!

~tilly

Inga kommentarer: