Sidor

september 13, 2009

vmas, london och niagara.

har precis duscha och sitter nu har framför tv:n och tittar på nån svensk jäkla kriminal serie. skit dåligt. ser fasen ut som om det är dubbat. men, men. sticker snart hem till mamma för en kväll framför the VMAs som MTV sänder live kl 2 i natt. har inte mtv hemma hos min far (boxern är kvar på lander!), så jag får trampa till ånsestad i nattens mörker.

annars är man ju jätte förskyld, nästan rinner som freakin niagara. och ont i halsen har jag ju också så jag får se om det bliur skola eller inte tomorrow. men vi hoppas på att det blir det! i veckan blir det fullt upp med arbete, men får belöna mig med kaffe på biblan några gånger i veckan... som alltid! och så ska väl jag, jen och magda komma igång och planera vår nyårs-resa till london.

men nu blir det pepp för VMAs...

see ya suckers!

Inga kommentarer: