Sidor

oktober 29, 2009

eyes on the road

Idag tog jag bilen till kära gamla nyköping med fin fina Jennie och Andrea. på schemat stod perusing the town och lite shopping. jag köpte mig en tröja från hm och en klänning från indiska. handla kläder är väl kanske inte min favorit sysselsättning, men idag gick det bra! det blev även lunch (lasagne för min del) och en hel del prat och skratt. till slut stack vi hem till mina morföräldrar (jag härstammar från nyköping må ni tro!) där mormor väntade med kaffe, mandelkubb och ökensand. vi välkomnades även av deras stora svarta hund Baron, som nästan golvade oss med sin svans. efter fika och prat med mormor (morfar vad på skobes och sålde korv...) så blev det att sätta sig i bilen för att åka hemmåt igen. dock blev det ett till stopp... vid nyköpings bro och godisaffären mitt över E4an. en trevlig resa hem med mycket prat och snabba hastigheter.

Tack Jen och Andie!



Inga kommentarer: