Sidor

augusti 17, 2009

hey little sister, who's your superman?

i helgen vart det att fara till finspång och gå på bröllop. carros syster åsa och hennes daniel gifte efter tretton år tillsammans. (kan tillägga att åsa fyller 30 i år... eller nästa kanske det var.) bröllopet var jätte fint och det blev en trevlig fest efteråt. kul att träffa släkten! fick även se lilla juni (carros systerdotter, aka min lilla "plats" kusin) för första gången. hon var jätte fin i sin lilla vita klänning. min andra lilla kusin hilma har blivit stor och är en riktigt söt liten charmtös, så det var jätte kul att få gosa lite med henne. lillsyrran iddeli sjöng på bröllopet och jag, pappa och carro satt och snyftade på andra raden.

imorgon blir det skola, efter ett riktigt bra sommarlov som kankse kunde ha varit mer produktivt, men det skiter jag i just nu. fika med jen efter skolan (som alltid). blir väl att diskutera våra stories vilket alltid är lika trevligt och produktivt! till helgen blir det roadtrip till kolmården men jen och lillebrorsan. äntligen! kolmården har jag åkt till minst en gång (flesta fallen två ggr!) varje år ända sen jag var pytteliten och satt i bilbarnstol. ett av de bästa ställena i mitt tycke.

iallafall...

white wedding - billy idol


åsa och daniel

hilma och juni

Inga kommentarer: