Sidor

augusti 12, 2009

ever since...

idag har jag äntligen köpt min efterlängtade systemkamera! efter en tripp till elgiganten, hittade jag, på siba, den modell som verkade bäst och det blev en Canon EOS 450D. har spenderat kvällen med att kika lite på den och försöka fundera ut all finesser och tricks, och hittills verkar den riktigt bra! tydligen så var det ett paket pris så det ingick en väska, minneskort, UV-lins, och några fler grejer, så det blev mycket grejor för pengarna, och ack så bra det blev!

imorgon blir det jobb och sedan kanske det blir att dra ner på stan en sväng, behöver köpa mig en klänning till bröllopet på lördag... så jag får se vad det blir av det. skulle möjligtvis också behöva ett par jeans, men men...

nu blir det dock att gå och sova...

SMELL YOU LATER MASTER PEE!!!




my new camera


1 kommentar:

Malin sa...

Underbara små ting, systemkameror är.