Sidor

januari 31, 2009

university prospectus and some su

yeah! i helgen kom katalogen från london metropolitan university... jag skickade efter den i mitten av veckan och trodde att det skulle ta i alla fall mer än en vecka... har tittade igenom den nu några gånger, och jag har tittat på några kurser, bla film studies, american studies, creative writing och någon historia kurs... det låter grymt kul allt, men jag har även skickat efter kataloger från university of edinburgh och university of the arts london...

drömma kan man ju alltid... det är vad jag gör mest.

hittade lite gamla video clips från jag och mina kompisar var ute och hade piknik före vi slutade nian. dom är inte av den bästa kvalitet (filmade med min gamla crap digital kamera, så jag förvänta er ingen oscar för best cinematography) men jag la lite musik till, närmare bestämt the beatles's here comes the sun... tyckte den passade bra... och jag älskar the beatles...

aja... nu ,åste jag fortsätta med vad jag håller på med... bye...






Inga kommentarer: